Sangat tak sabar -.-'

Assalamualaikum dan hai ^__^
rindu korang ! chewahh :D



dah lama gila babeng aku tak update blog kan. huhu. malas + busy + bosan = tidur. hahaha. itulah aku kalau time-time cuti ni. itu adalah moment yang sangat indah bila dikenang-kenang kembali. cewaaaahh. okey hopefully korang-korang semua sihat okeys sebab yela musim hujan panas hujan panas nie. demam pon banyaklah melanda lagi-lagi korang yang kurang antibody.  -untuk aku sebenarnya-  So, ape benda yang aku tak sabar sebenarnye nie. okey banyak. nak aku list satu2?
boleh ajoooo.. hahaha! :D
  • tak sabar den nak balik.
  • tak sabar nak habis exam ni ha
  • tak sabar nak habis belajar.. lama doeeee.
  • tak sabar nak kerja
  • tak sabar nak dapat duit banyak-banyak
  • tak sabar nak kumpul duit nak hantar mak pergi haji- (amin)
  • tak sabar nak beli rumah, kereta besar-besar
  • dan akhir sekali tak sabar nak kahwin
0okey yang last tu wajib ada yeee.. bukan sebab aku nak menggatal sangat pon. apelah. umor dah 20 tau. dah boleh kawin. sebab tadi aku ada tengok blog sorang budak ni. hewhew- dia dah kawin. dan umur dia sama beb dengan umor wa, ! mana wa tak frust menongeng. cecita sapa yang tak frust.
-okey sapa yang tak frust, dia takda perasaan- -.-'

so, hopefully sangat before aku kahwin, aku dapat hantar mak pergi buat haji. itu yang sangat2 terpenting. dan sayang, kamu kena tunggu sikit ye limpa hati saya. tak la. 3,4 tahun jek lagi. tak lama pun tu.
T____T lama beb 4 tahun. mane wa tahan.. T__T
dah la.. bencik ! bencik ! cerita bab kawin-kawin nie. nanti aku jeles dengan budak yang dah kahwin yang sama umur dengan wa tu. ! jeles tau.. wa pon nak kahwin gakkk.. T_T (gatal sangat la tu)

sabar ey gemuk :)

okey sampai jumpa lagi. !
okey bubye ! :))

No comments:

Post a Comment