someone I love much.

Assalamualaikum..

lately ni aku selalu pressure. kadang-kadang sampai maigrain sebab fikir masalah yang tak habis2 nie. series. keadaan aku semakin teruk. hanya sebab hamba Allah. ya Allah, aku lupa. aku lupa yang sepatutnya aku abdikan diri ini untuk Kau, dan bukan utk makhluk ciptaan Kau. mungkin ini dosa yang aku patut tanggung atas sebab kelalaian aku sebagai umatMu.

every day aku nagis, yes aku nagis for every day. nak tau bila? masa aku mandi, sebab tak sapa akan tau aku nagis. aku taknak nampak weak giler depan kawan2 aku. aku nak kuat, kuat mcm dulu. ye kenapa aku tak boleh jadi mcm dulu, kenapa aku kena weak giler utk seorang lelaki. sumpah, macam tak masuk akal. and the one yang memg setiap kata2 dia mampu buat aku senyum dalam tangis, walaupun aku tau dia jugak hadapi masalah yang sama. FAEEZANOR. kak pekja..

sori kak pekja, kita curi gambar akak. heeee :')

thanks a lot kak. tau tak setiap nasihat dan kata2 akk sentiasa kita simpan, siap printscreen lagi, heeee :'D taknak hilangkan semangat yang akk bagi kat kita. akak pun kena kuat, kita kena sama2 kuat kak, even kita tak pernah jumpa, tapi kita tau,kita percaya yang akk segalanya sekarang dan sampai bila2. walaupun kita jarang text akak, tapi kita selalu baca bbm akak saat kita sakit. kita selalu tanamkan nasihat akak dalam diri. seolah2 akak faham masalah ayu. series, ayu terharu dan setiap kali baca text akak, ada air yang mengalir kat mata ni.. terima kasih sangat2 kak. dan InsyaAllah satu hari nanti kita akan jumpa akak, kita nak peluk akak puas2.. nak nagis sepuas2nya dekat akak..
 PROMISE :')

thanks sangat2 kak 

No comments:

Post a Comment