takda tajuk.

3 hari dengan dia, lepas dah lama tak spend time sama, buat aku hepi walaupun kadang2 tu menngis depan dia, tapi dia pujuk. series rasa macam orang paling happy kat dunia. lepas tu macam2 lah borak, pasal baby, pasal rumah lepas kawin nanti, pasal kereta, pasal saving duit untuk anak2. lepas tu pura2 jadi wife husband. tau tak, aku sangat2 happy. tapi sakit bila rasanya sekarang, semua yang kita cakap tadi tak kesampaian.

tadi masa mandi aku nangis, kelakarkan.
tak kuat sangat2 la tuh. malu nak nagis dalam bilik even sorang2.
aku fikir, kuat ke aku, kenapa aku dijadikan sebagai pilihan, sedangkan dia tak pernah hidup dlm diri aku sebagai satu pilihan. sebab hanya dia dalam hidup aku.
aku solat, aku menangis lagi.
hahaha. asyik nagis jek.
semoga setiap yang berlaku ada hikmahnya. sungguh aku tak kuat.
tak kuat bila diri di anggap sebagai satu pilihan sama ada dia atau aku. ya Allah.
aku cuma minta satu dari kau, kau hilangkanlah ingatan aku. aku taknak ingat walau satu benda yang terjadi hari ni. mana cinta dan sayang dia pada aku sepanjang setahun 6 bulan.?
macam tu senang ke cinta tu boleh dibahagikan?
dugaan sebegini kuat kau bagi dalam hubugan kami ya Allah. :'((
bila menangis sampai mata sembab ni, selalu ingat apa yg dia cakap,
" saya tau saya salah, maafkan saya, saya sayangkan awak sampai bila-bila "

tapi tau tak, sayang ni dah mati.

3 comments:

  1. hye..salam..nice to know you..jom kawan nak?huhu.. wpun kite xpnh kenal..hanya dlm fb dan blog je..sy bace kisah cinta awak mmg bergenang air mate..siyes sedih..hati ni mmg sgt2 memahami.. ;')

    ReplyDelete
  2. ap yg awk luahkan..sama mcm yg sy pernah rasa..tu sbb bile bce balik ht sy jd sedih..i.allah ade jodoh you both will be together..cari gap utk same2 pikirkan yg korg saling memerlukan 1 sama lain.. ;)

    ReplyDelete