sakit

akhirnya berakhir kisah cinta aku. ye aku terpaksa akur dengan kehendak takdir. mungkin sekarang dia bukan jodoh aku, aku kena terima. tapi aku tetap percaya yang kalau ada jodoh antara kami, kami tetap akn bersama kembali. takkan ada wish
  "gudnyte/gud morning sayang, love you" 
takkan ada lagi mesej  
"saya pergi kerja dulu/ saya pergi kelas dulu. love you sayang"
aku kena terima benda ni.. sakit sangat..terlalu sakit.. tapi aku percayakan takdir. jadi biarlah aku focus dalam pelajaran aku buat sementara waktu ni. mungkin ada jalan yang lebih baik yang Allah dah aturkan untuk aku.


finally aku jumpa kak pekja. seriesly aku menangis dalam pelukan dia. bertapa lemahnya aku. aku tak kuat sampai langsung tak terkata hanya mampu dengar. dengar butiran kata dia yang memang banyak bantu aku untuk hadapi masalah aku. walaupun dia sendiri tengah cari kekuatan tu. dia tetap hepikan aku..


and last one. eyzhat.

tau tak, bertalu2 nasihat yang dorang bagi. dorang buat aku fikir apa yang patut aku tau. thanks kak pekja, thanks ejad. :') yup. susah sangat aku nak buat keputusan tu. tapi sekarang aku serahkan pada takdir. rindu, sayang semua ada. tapi dah sampai masanya untuk aku fikirkan perasaan aku. hati aku.
sampai bila aku nak seksa diri aku? sampai bila? aku couple untuk happy, bukan untuk sedih. bak kata ejad. dalam kerasnya hati ni, aku mengaku ada secebis harapan untuk kita, tapi bukan buat masa ni.
maafkan aku, halalkan apa yang aku makan dari duit kau, sebab terlalu banyak benda yang kita kongsi. 
aku halalkan apa yang sepatutnya..
ada jodoh, kita akan jumpa satu hari nanti.. :')

 thanks untuk semuanya....

5 comments:

  1. kite merancang..Allah juga merancang..dan Allah adalah sebaik-baik perancang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup. Allah dah rancang, dan aturkan apa yang terbaik untuk kita. :') thanks.

      Delete
  2. Saba ae kak .. nanges kama bace blog akk .. ingt , allah ta kan menduge kite lebih dr kmampuan kite .. akk msih ade lg kwn kawan yg sygkn akk yg bole bg akk smngt . :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak sabar kama, akan tetap akan kuat walaupun sayang ni terlalu banyak untuk dia, tapi akk sedar, bukan sekrang masa nya untuk akk dengan dia, sakit yang akak tahan dah terlalu lama.. :')

      Delete
  3. sedih sy bace blog awk..serius..bergenang air mata..sabar tau..kuatkan ht dan selalu pujuk ht utk jgn pndg blakang lg.. ;)

    ReplyDelete