maafkan aku.

maafkan aku kerana akhirnya aku nekad untuk tinggalkan kau.
maafkan aku sebab mungkir janji kita yang kita takkan ucap perkataan 'putus'.
maafkan aku tinggal kau tanpa ucap selamat tinggal.

sakit yang aku alami memaksa aku untuk keraskan hati ini. bohong kalau aku katakan yang sayang dan cinta ini takda lgsung untuk kau. cinta dan sayang ni tak pernah hilang cuma hakikatnya sekarang antara kita dah takda apa2.aku redha, mungkin ni jalan terbaik untuk kita ubah salah dalam diri masing2. aku percaya selagi ada cinta dalam diri kita, selagi masih ada sayang, kalau memg jodoh tu milik kita, aku akan balik pada kau. tapi sekarang, hati aku dah hancur. 
pertemuan terakhir kita bagi terlalu banyak makna untuk aku..
masa akan ubat semuanya.. percayalah. setahun, 6 bulan dan 7 hari..
bukan satu jangka masa yang pendek untuk aku hilangkan semuanya dari hidup aku.. insyaAllah satu masa nanti kita akan jumpa lagi, kalau kau rasa aku jodoh kau,
tunggu aku.
tapi andai kau rasa aku bukan jodoh kau, aku bukan untuk kau, carilah yang lebih baik dari aku, yang boleh bahgiakan engkau sampai ke Jannah.. :')


salam sayang.


2 comments:

  1. ayu kene kuat :) beri masa lagi untuk diri sendiri belajar yee .. serahkan semua pada Dia ok :)bergantung segalanya pada Dia .. Dia tau yang terbaik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks aya, ayu cuba utk lakukan yang terbaik untuk hidup ayu dan hidup dia, insyaAllah kalau ada jodoh takkan ke mana kan? :')

      Delete