Suddenly

Assalamualaikum,

okay,lately aku kerapkan story pasal masalah cinta aku, now ending cerita cinta aku adalah benda yang sangat aku tak aspect akan berlaku dalam hidup aku. as aku tau yang dia sangat ego dan dia takkan datang sini untuk mintak maaf atas salah dia sendiri, and lately ni aku diamkan diri dan tak berapa melayan dia sangat, maybe because of this awkward situation, aku dan dia mula rasa yang we need each other, even aku sangat ego, aku tau yang aku tetap sayangkan dia, n hati nie selalu tipu yang aku cakap aku benci dan tak sayangkan dia. okey cuma sorang jek yang perasan aku bg fake smile kat dia, nazirah. roomate aku. siap sound, “kau tayah la bagi fake smile kat muka aku, aku tau kau tipu,” haih. penat aku buat senyum yang sangat manis, and it just untuk tutup sakit yang aku rasa sekarang ni.

suddenly, dia text untuk jumpa aku hari ni after solat jumaat, okey so aku sangat suprise and macam2 dalam kepala otak aku, sedang aku tengah “bersaham” pun aku still fikir kenapa dia sanggup datang sini, so there is something important sampai dia kena datang sini. and satu point dalam kepala aku and rooomate aku, our relation is over. tu jek yang aku fikir, sampai aku doa yang Allah akan bgi aku seribu kekuatan if betul2 dia datang untuk say yang relation kiteorg stop sampai sini. sampaikan aku sempat mintak roomate aku doakan supaya aku diberi kekuatan untuk dengar apa yang dia cakap.nothing positive, semua negative yang aku fikir, and time tu aku redha dengan kehendak Ilahi yang kiteorang memg takde jodoh. :’)

and another suprise sangat terkejut because aku buat lawak dengan roomate aku yang tengah syok tgok drama "Nora Elena” yang part tu, seth bagi bunga kat elena, then aku saja buat joking "jap lagi aku naik atas, aku bawak bunga ey" but i know, it just angan2 masa tu, saja bagi sedap hati, n korang tau what, i get it, and rasa macam dream comes true. !



seriesly sampai roomate aku sendiri speechless sebb dia baru lepas tgok drama n i repeat that drama infront of her. aku menangis sepuas hati lepas jumpa. tau tak, segala negative aku is wrong. dia dtg bukan untuk end up hubungan kiteorg but he give me this 3roses and 2 bar cadburry. seriously, u make me cried dan sekuat hati aku untuk tahan air mata ni dari berlinagan depan mata dia, aku cuba untuk kuat, dan aku nampak dalam mata dia yang dia sangat2 menyesal dengan apa yang jadi.

note for you my dear,

after all you did for me today, ya, nampak macam tak seberapa apa yang awak bgi, but i know, awak ikhlas, dan saya terima awak balik untuk betulkan balik apa yang salah, peluang untuk awak betulkan balik keadaan. mekarkan balik cinta kita macam dulu. saya beri awak peluang ni dan saya harap peluang terakhir ni awak akan gunakan betul untuk tebus balik salah awak sayang. janji yang awak ungkap pada saya tadi, akan saya pegang, biarlah kita bahgia dalam redhaNya tanpa ada gangguan dari sesiapa. give your all comitment to me, to your family and your study. dekatkan diri kita dengan Allah, supaya Allah lindungi hubungan kita. kuatkan hati dan cinta kita walau besar mana dugaan yang datang. InsyaAllah, saya akan usaha untuk jadi yang lebih baik untuk awak dan its same goes to you. setiap orang berhak untuk diberi peluang, dan peluang tu ada untuk awak. dan saya harap awak tak sia-siakan peluang ni. bina balik hubungan kita, dan saya tahu cinta saya dan awak sangat kuat, dan InsyaAllah, awak adalah bakal Imam saya. :’)

thanks for the second flower,

page2

sayang saya pada awak akan kekal sampai bila2. :’)


THE END.

2 comments: