Hyperpressure.

Assalamualaikum. setelah sekian lama aku tak update blog, atas unsur2 yang tak disengajakan. hari2 terakhir disini sangat2 menekan aku untuk terus belajar, sampaikan aku rasa, i dont have any time to rest. exactly YES! langsung takde rehat, n now aku tengah curi-curi masa sikit untuk hilangkan pressure yang semakin lama semakin menyakitkan hati dan kepala aku. semakin sakit kepala ni, semakin tercarik2 hati ni untuk balik ke kampung halaman. bermain bersama anak buah. supaya hilang segala sakit yang aku alami sekarang.

DONE. enough untuk sakit yang lain. aku tak sanggup nak tekankan diri aku dengan benda2 yang tak masuk akal yang langsung tak bagi manfaat kat aku. cukup la dengan apa yang aku alami sekarang buat aku makin kuat. cukuplah dengan pressure belajar, kenapa aku nak tekankan dengan masalah yang tak sudah2.  aku tau apa matlamat aku datang sini, bukan datang untuk fkirkan masalah, tapi untuk berjaya. dan bukan untuk berfoya2.



yes. set yourself on  fire. set mind aku untuk semua masalah . i dont have time to think a ridiculous problem.  tabahkan diri ayu, sentiasakan kuatkan hati, kuatkan azam yang selama ni aku tanam dalam diri yang 
"belajar itu amanah" 
ketepikan masalah peribadi. ia langsung tak membantu aku untuk aku berjaya. sakit yang aku tanggung sekarang ni sangat2 tak terkira sakitnya. aku tau satu hari nanti aku akan kecundang dengan masalah yang aku cari sendiri.. bantu aku ya Allah, bantu aku  lapangkan dada aku. bantu aku cari apa yang aku perlu cari dalam dunia ni. bukan kesakitan sebegini yang harus aku tempuh. cukuplah sakit yang dulu pernah aku lalui.

2 comments: