New Life

Assalamualaikum. Hai *lambai2*

Setelah sekian lama tak update blog, okay dah pun buang apa yang tak patut dalam blog ni.and i'm totally DONE ! wehuuuu. haha. ini yang terbaik, dah yang paling terbaik dalam hidup aku

Now, aku tengah focus dengan study. memandangkan sem depan dah start PSM 1. so aku kena work hard untuk capai target. and alhamdulillah, last sem i got DEAN ! 



yeay ! alhamdulillah. terima kasih tak terhingga di ucapkan pada family yang tak putus2 bagi semangat, pada ibu afiq, Juwita, thanks ibu sebab ada masa ayu sakit dulu. untuk kawan2 yang terus bagi semangat saat aku jatuh tersungkur terjelepuk jatuh ke bumi. aku bangkit dengan semangat baru. tak lupa juga buat lecture yang bersemangat habis mengajar kiteorg dan yang paling penting terima kasih a lot untuk diri sendiri sebab berjaya bangkit dari tersungkur walaupun aku hampir putus harapan untuk berjuang saat saat akhir.

Pengalaman dan kesilapan adalah guru pengajar yang sangat sangat berkesan untuk aku. aku bangkit, aku belajar dri setiap kesilapan yang berlaku. Mungkin apa yang berlaku dulu tak dapat di undur, tapi apa yang berlaku sekarang dan masa depan tu yang harus dicorak. 

Terima kasih untuk semua :'D




1 comment:

  1. Tahniah kak Ayu. Keep it up. Hehehe. Btw jom buat duit secara online http://mistaqila.blogspot.com/2013/12/tutorial-daftar-8share.html

    ReplyDelete